maanantai 29. joulukuuta 2008

Onnellista Uutta Vuotta 2009!

Niin on joulu taas mennyt vauhdilla ohitse...monta päivää on tullut totaalisesti levättyä.Ja voih sitä syödyn suklaan määrää...onneksi on pian taas aika tehdä lupauksia.Suklaa on yläpäässä "lupauslistallani".Eli tarkoituksena olisi vähentää tuon herkun syömistä;)Katsotaan miten käy!

Rakas lemmikkimme nukkui pois juuri joulun alla,siitä syystä olemme kulkeneet hieman siipi maassa.Lapsille poismeno oli todella rankka kokemus,nyt siilin on kuitenkin hyvä "nukkua"omenapuun juurella...
Uutuuksia on taas saapumassa viimeistään ensi viikolla.Ihanan keväisiä tuotteita olisi jo paljonkin tarjolla:)Myös wanhoja ihanuuksia on löytynyt puodille ja kovasti yritän myös ehtiä "tuunailemaan"varastossa odottavia aarteita.

Toivottelen nyt kaikille oikein Onnellista Uutta Vuotta 2009!Tavataan taas ensi vuonna:)


keskiviikko 24. joulukuuta 2008

Tunnelmallista Joulua!

Haluan toivottaa kaikille oikein Tunnelmallista Joulua ja Onnea Vuodelle 2009!
Kiitos myös asiakkaille kuluneesta vuodesta!Puoti avautuu taas tammikuun puolen välin tienoilla.Nettipuoti avoinna normaalisti 24 h vuorokaudessa.


sunnuntai 30. marraskuuta 2008

Huomisesta!

Marraskuun viimeinen päivä kääntyy kohti iltaa,huomenna saakin jo avata hartaasti odotetun ensimmäisen luukun joulukalenterista!
Lähden aamusta pitämään kutsuja, joten olen puodilla vasta kello 14.Puoti on nyt avoinna alkuviikosta klo 18 asti.Puodille on taas saapunut uutuuksia ja huomenissa ehkä saan lisääkin:)
Tervetuloa joulupuotiin!

perjantai 28. marraskuuta 2008

POSTIKULUISTA!

Nettipuodin postikulu-tarjous jatkuu vielä joulukuun loppuun!Eli postikulut max 6e!!!Yli 200e tilaukset ilman toimituskuluja!

Puoti on nyt auki myös sunnuntaisin kello 12-15.Ma-ke pidennetyt aukioloajat:klo 11-18.
Tervetuloa joulupuotiin!

tiistai 25. marraskuuta 2008

Joulumarkkinat torstaina 27.11

Taas on viikko vierähtänyt jouluisissa puuhissa.Tämän viikon torstaina puoti on suljettu koska osallistun Paimion Joulumarkkinoille.Markkinat pidetään Torikeskuksessa torstaina 27.11 kello 10-18 välisenä aikana.Paikalla on monia myyjiä ja tietysti se tuttu valkoparta!

Ensi viikolla aukioloajat muuttuvat :ma-ke 11-18,to-pe 11-17,la 10-13 ja su 12-15.Mukavaa viikon jatkoa:)

tiistai 18. marraskuuta 2008

Kuusen kaatoa tai suunnittelua...

Suunnittelin aamulla "kaatavani" kuusen tuosta pellon reunasta,korkeutta kuusella noin 40 cm...Tarkoituksena oli viedä kuusi puodille ja koristella kauniisti tunnelmaa tuomaan.Kahvihammasta kuitenkin alkoi kolottamaan kesken kaato-ajatusten,joten päädyinkin kahvituokiolle paikalliseen kahvilaan naapurin kanssa.Ehkä huomenna tai ylihuomenna on aamulla enemmän puhtia alkaa "metsätöihin"!Huomisesta pitikin kirjoitella hieman koska olen menossa pitämään kutsuja.Suljen puodin kutsujen vuoksi huomenna 19.11 klo 16.Torstaina taas normaalisti "maisemissa klo 11-17.




torstai 13. marraskuuta 2008

Tonttuja,enkeleitä...

Viime kerralla oli sähkökatkos,tähän lyhtyyn eivät sellaiset vaikuta!Monenlaisia lyhtyjä on taas saapunut,eri väreissä ja malleissa.Kaikkia malleja ei valitettavasti nettipuodin valikoimista löydy.

Tässä ompeluun hurahtaneille oma pakki!(Kuulun itse ed.mainittuihin...)Yhteensä viisi lokerikkoa monenlaiselle tarpeelliselle ompelutarvikkeelle.Yläluukuissa kivat somisteet lasikannen alla.

Enkeli-faneille myös ihanuuksia eri sävyissä. Kultaa,hopeaa,vaaleaa...Ja asiasta toiseen,kiitos myös ihanalle rouvalle joka piristi päivääni tuomalla kukkia tässä taannoin!


Tonttuja on piiloutunut puodin nurkkiin ja koloihin.On tyttöä ja poikaa ja tonttuvauvojakin löytyy:)Tässä taas muutama uutuus.Piipahda puodille tutustumaan muihin uutuuksiin,tervetuloa!