Tässä valmiit tuotokset:)Liimavesi-seoksella kiinnitin niihin silkkipaperi-suikaleita ja annoin kuivua.Kuumaliimalla sai näppärästi kiinnitettyä helminauhaa.Samalla liimasotkulla kiinnitin myös kuvan ja pienempiin muniin nuotteja ja vanhoja tekstejä.Pieni varoituksen sana tähän:liimasotkua on todellakin kirjaimellisesti joka paikassa,ainakin minulla...sormista saa repiä seuraavat pari päivää liima/paperisuikaleita;)Todella palkitsevaa ja vaivan arvoista oli kuitenkin minun mielestäni tämä puuhastelu.Nuorimmaisenikin innostui kovasti askartelemaan kanssani!lauantai 7. maaliskuuta 2009
Pääsiäistuunaus
Tässä valmiit tuotokset:)Liimavesi-seoksella kiinnitin niihin silkkipaperi-suikaleita ja annoin kuivua.Kuumaliimalla sai näppärästi kiinnitettyä helminauhaa.Samalla liimasotkulla kiinnitin myös kuvan ja pienempiin muniin nuotteja ja vanhoja tekstejä.Pieni varoituksen sana tähän:liimasotkua on todellakin kirjaimellisesti joka paikassa,ainakin minulla...sormista saa repiä seuraavat pari päivää liima/paperisuikaleita;)Todella palkitsevaa ja vaivan arvoista oli kuitenkin minun mielestäni tämä puuhastelu.Nuorimmaisenikin innostui kovasti askartelemaan kanssani!maanantai 2. maaliskuuta 2009
Herkkuhetki
Niin sitten iski himo suklaaseen siinä maito-shown keskellä ja päätinkin karauttaa kauppaan ostamaan leivontatarvikkeita:)
Tässä sitten tuotoksia:Dumle-muffinsit.Ovat niin nopea valmistaa ja herkullisia kaiken lisäksi:)
Päälle hieman kermavaahtoa ja suklaarouhetta.Reseptin sain muinoin ystäväni blogissa vieraillessani.Nyt sitten herkuttelemaan ja ehkä sen jälkeen voisi harkita sitä siivoamista...oikeastaan minulla kyllä olisi paljon ommeltavaa...Mukavaa päivän jatkoa!
torstai 26. helmikuuta 2009
Kesäisissä tunnelmissa
Tämän kuvan laittaminen tänne blogiin ei ollut minun ideani;)Lapsista se oli niin upea otos...Kuva oli maalattu erään ravintolan seinään lomakohteessamme.Täytyy myöntää että taitavasti olikin maalattu...
Ja vihdoinkin ollaan tasamaalla!Kukkia oli taas monenväristä ja näköistä laatua.Nuo kaktukset ovat hieman eri kokoisia kuin minun kymmensenttinen piikkipalleroni;)Niin on lomat sitten vietetty ja arkeen palattu.Puodille onkin saapunut uutuuksia,muutamia tuotteita olen myös laittanut nettipuotiin.Tanskasta on myös saapumassa paljon erilaisia tekstiilejä;tyynynpäällisiä,pyyhkeitä...ihanan keväisissä väreissä.
sunnuntai 22. helmikuuta 2009
Arvonta suoritettu!
torstai 12. helmikuuta 2009
Ystävänpäivänä haleja!
sunnuntai 8. helmikuuta 2009
Arvonnan aika!
Onnettaren suosima voittaa 40 euron lahjakortin puotiini!Ja pari yllätyspalkintoakin on luvassa...Arvonta suoritetaan su 22.2 klo 15.ONNEA ARVONTAAN!
Puodin aukioloajoista vielä muistutus:Viikolla 7 ti,ke ja to avoinna klo 11-17.Suljettu pe 13.2-la 21.2.Avoinna jälleen ti 24.2.
Nettipuoti on suljettu myös tuon kyseisen ajan:)
Oikein lumisia ja aurinkoisia hiihtokelejä kaikille lomalaisille!
tiistai 3. helmikuuta 2009
Hiihtoloma
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)

